Torpa rundt - 10 nye turer

Endelig!
Vi er klare til å sparke i gang “Torpa rundt 2022”. 10 turer rundt omkring i Torpa - gå/joggeturer, trugeturer og skiturer. Pga av mangel på snø er det to skiturer som ikke er klare enda. Men vi kommer med oppdatert info så fort de også er på plass.

Vi håper å se både nye og kjente navn som registrerer seg på turene. Dette er en god anledning til å gjøre seg kjent i bygda, komme seg ut og forbedre formen. Klikk dere inn på fila for å gjøre dere kjent med turene.

Vi kan lokke med fine premier i år også, men dette er ikke helt klart enda så dette kommer vi tilbake til. Turer og registrering er for alle som vil være med uansett om du er medlem av idrettslaget eller ikke. Følgende turer er med i år:

Gåtur/Joggetur:

• Øvrevegen - runde i Øverbygda (Nord Torpa)
  • Midtbygdrunden (Vest Torpa)
  • Wæhlerrunden (Aust Torpa)
  • Flæskerunden (Aust Torpa)

Trugetur/gåtur:

• Nylsfjellet ( Nord Torpa)
  • Væhaugtoppen ( Aust Torpa)

Skiturer:

• Oppsjøen ( Nord Torpa)
  • Brandsrurunden (Vest Torpa) IKKE KLAR ENDA
  • Elgmyrrunden/ Trekanten (Nord Torpa) IKKE KLAR ENDA
  • Kvitberga (Aust Torpa)
Last ned turbeskrivelsene.

Da er det bare å komme seg ut! God tur!

Les også: