Idrettslagets planer når ny skole, nytt basseng og ny hall åpner

Endelig har dagen kommet for at vi kan begynne å planlegge nye aktiviteter for 2022, helt konkret.
Tenk å få både ny skole, ny svømmehall og flerbrukshall. Det skaper stor glede og motivasjon bare å vite det. Og som idrettslag har vi også en forpliktelse til å ta mulighetene i bruk.

Søknadsfrist for tider i hallen/bassenget er 15.11.2021. Vi er straks klare for å sende vår søknad om treningstider.

Følgende planlegges med oppstart i januar 2022:

• Håndball
  • Innebandy (både barn og voksne)
  • Allidrett (både basseng og hall, som før)
  • Svømmegrupper

Engasjerte voksne har meldt seg for å dra i gang disse nye tilbudene. Det er vi stolte av og ikke minst glade for.

Også fotballen vil få treningstid i hallen i de periodene av året man ikke spiller ute.

Så fort vi har fått treningstider vil vi komme tilbake med informasjon om nye muligheter i hall og basseng.