Enda ikke medlem av Torpa IL?

Torpa IL har omtrent 450 medlemmer, noe som jo er ganske så bra i ei relativt liten bygd som Torpa.
Vi har et uttalt målsetting at det skal være rimelig og enkelt å delta på aktiviteter i idrettslaget.
Både medlemsskap og treningsavgifter skal holde på et minimum. For å få til dette er vi avhengig av at flest mulig er medlemmer av idrettslaget. Støtten fra blant annet Norges Idrettsforbund er basert på antall medlemmer.

Så dette er en liten oppfordring om å melde seg inn, hvis man ikke allerede er medlem. Med flere medlemmer kan vi drifte videre med lavest mulig priser for alle.

Med mange nye aktiviteter både i idrettshall og svømmehall, er det særlig viktig at vi jobber for å syrke økonomien, bla gjennom å sikre at alle som er med på aktiviteter er medlemmer av laget.

Enkeltmedlemskap koster kr 150,- pr år og familiemedlemskap koster kr 500,-,

Er du/dere ikke medlem kan det ordnes via “Min Idrett” eller send oss en mail på torpaidrettslag@gmail.com.