70 torpinger på tur til «Over skog og Heiberg»

Lørdag tok ca 70 torpinger turen til «Over Skog og Heiberg» på Gjøvik, i regi av idrettslagets gruppe «Aktiviteter for alle». Ulike aktiviteter ble testet med stor iver og enkelte ville ikke dra hjem før de hadde lykkes med alle.

En strålende dag med sola som varmet og et hyggelig vertskap på en veldig tilrettelagt og koselig plass.

Barn (og voksne) holdt seg i aktivitet i flere timer, og det ble veldig sosialt for både store og små. Øksekast, pil og bue, luftgeværskyting, spikring, lage bål, valpekos og lufting, kubb og fri lek i skogen er noe av det torpingene fikk oppleve denne dagen. I tillegg var det grilling og en varm koselig lavvo som gjorde turen enda mer komplett. «Aktiviteter for alle» lager til gratis aktiviteter for hele idrettslaget, så også denne dagen.

Øksekast

Det var gode tilbakemeldinger og engasjerte barn og foreldre! Ekstra gledelig at mange nye som ikke har vært med før var med denne dagen. Takk til alle som var med og gjorde aktiviteten til en sann glede å arrangere.

Vi tipper de valpene sover godt nå…..

Valpekos