"Aktiviteter for alle" samlet 60 torpinger til badetur

“Aktiviteter for alle” samlet 60 torpinger til badetur

60 torpinger med stort og smått tok mandag turen over åsen og besøkte Jorekstad fritidsbad. Så de som trodde de skulle være alene på bading denne dagen tok feil. Barn i alle aldre var representert, fra barnehage til ungdomsskole+, foreldre og besteforeldre.

Morsomt å se seg rundt omkring å se «halve bygda» på plass… Takk til alle som ville bli med å bade.
Her er noen av stikkorda fra unga etter dagens badetur:
Morsomt, gøy lærerikt, slitsomt (litt mye folk), vått, fullt av venner, full fart i sklia, kult, klatring, stuping, bomba, spikern …. Ingen tvil om at mange hadde en flott dag i bassenget.

Gruppa «Aktiviteter for alle» i Torpa Idrettslag organiserer ulike familieaktiviteter som er gratis for alle som er medlemmer i laget. Det er viktig å ha muligheter for aktivitet og fellesskap også utenom den mer organiserte aktiviteten i f.eks. fotball og ski. Og ikke minst er vi glade for å tilby noe hele familien kan være sammen om.

Neste aktivitet er allerede planlagt

Lørdag 13. november blir det tur til Over Skog og Heiberg Villmarkscamp, kl 12.00. Her vil de lage til en rekke aktiviteter ut fra alder og antall påmeldte. Eksempler er øksekast, pil og bue, luftgevær, støvelkast, dart, spikring, bålbrenning, 5- kamp enda mer. Så sett av datoen og bli med!

Følg med på “Aktiviteter for alle” sin Facebookgruppe

Les også: